jueves, 9 de agosto de 2007

Traduccion - Tommy Johnson - Big Road Blues

Crying I ain't going down : this big road by myself
If I don't carry you : going to carry somebody else

Crying sun going to shine : in my back door some day
And the wind going to change : going to blow my blues away

What makes you do me : like you do do do
Now you think you going to do me : like you done poor Cherry Red

Taken the poor boy's money now : sure Lord won't take mine

-------------------------------------------------------------------

(Llorando) No voy a recorrer esta larga carretera solo
Si no te llevo a vos me voy a llevar a otra

(Llorando) El sol va a brillar en mi puerta trasera algun dia
y el viento cambiara y soplara mis blues lejos

Que te hace tratarme como me tratas vos?
Vos pensas que me vas a hacer lo que le hiciste al pobre Cherry Red

Le robaste la plata pero no te vas a llevar la mia

No hay comentarios: